Communicatie en media
Een nieuwsbrief, website, een mailing of advertenties zijn vaak de middelen die organisaties gebruiken om hun klanten te informeren. De hedendaagse Communicatie en Media staan echter bol van nieuwe ontwikkelingen. CrossMedia, Web 2.0, Marketing resource Management, Time to Market, Web Based Publishing en zelfs al Web 3.0 (Semantic Web) zijn instrumenten die we in de toekomst steeds meer gaan inzetten om te communiceren.
Zeker in de culturele sector is communicatie met de doelgroep belangrijk. Tenslotte kopen de klanten een toegangskaartje maar dan wil je ze wel vooraf goed informeren over het programma. Hoe kan je bereiken dat je weet wie je doelgroep is, om deze vervolgens te attenderen op het programma, en te zorgen dat de verkoop toeneemt? Uw klanten kopen uiteindelijk een belevenis en is het kaartje het middel.
Rene Consulting is mede gespecialiseerd in nieuwe media. Onze Consultants zijn dagelijks bezig met adviseren en trainen van klanten op het gebied van CrossMedia.
Ook het hele mediatraject kan door onze gespecialiseerde consultants worden begeleid. |